mandag den 31. august 2015





Og det virkelige liv og virkeligheden tager tar tar strammer til tager kvælertag tics tics og her ligger jeg som jeg så dovent opgivende DOVENT? har redt nej det er ikke dovenskab det er den insisteren zst zzzzstttt hvor jeg så tæt så tæt på zst ser den min flade hånd flade grimme spejl den er så tør og hvid så flad den lille hånd er som voks dog smelter og hånden rører næsten væggen den er så tæt på den er en mælket hinde rågummi så gerne så ekspressivt med rågummi jeg bliver afbrudt læben  smalles og krølles og går i ét det handler om afbrydelser hvor kast efter kast af ler måske eller harpiks eller nåle nåle, måske, rammer ind i en cirkel aftegnet her og her og her jeg må stå lige præcis i midten for der er præcis lige langt fra mig og til verden




Ingen kommentarer:

Send en kommentar